موزش:ساخت پوشه مخفی در ویندوز 7 و اکس پی
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
نویسنده : محمدصادق

در این ترفند به شما آموزش میدهم که چگونه واقعا یک پوشه کاملا مخفی بسازید. در این ترفند ابتدا پوشه را کاملا همرنگ صفحه ی پشت آن میکنیم، سپس برای آن که کاملا مخفی بماند، آن را با دستور attrib که در مطالب قبلی خواندید، مخفی میکنیم. این پوشه که نه اسم آن مشخص است و نه آیکون آن، میتواند بهترین گزینه برای مخفی شدن باشد، با این ترفند میتوانید از اطلاعات مهم خود از دید دیگران محافظت کنید. برای این که چنین پوشه ای بسازید، با ما همراه باشید.

 

مراحل ساخت یک پوشه کاملا مخفی:

1-  ساخت یک پوشه جدید (Ctrl+Shift+N)، پس از ساخت پوشه نام آن را به صورت زیر تعریف کنید:

« Alt + 255» و سپس Enter بزنید. با تعریف این عبارت نام فولدر شما مخفی میشود.

2- انتخاب آیکون برای فولدر، برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

به Properties فولدر رفته سپس در تب Customize بر روی Change Icon کلیک کنید، سپس آیکونی را که مانند تصویر زیر میبیند انتخاب کنید.

1 ساخت یک پوشه مخفی در ویندوز!

2 ساخت یک پوشه مخفی در ویندوز!

با پایان این مرحله شما نیمی از کار را انجام داده اید.

3- تایپ دستور attrib +h +s در Cmd. (برای رفتن به Cmd کافی است پس از فشردن کلیدهای Win +r عبارت cmd را تایپ کنید یا در ویندوز 8 یا 7 در استارت سرچ کنید) پس از تایپ دستور (پس از s+ فاصله فراموش نشود) پوشه مورد نظر خود را به درون cmd بکشید و سپس اینتر بزنید. کار تمام است، پوشه ی مورد نظر شما آماده است. سپس میتوانید اطلاعات خود را درون پوشه بریزید.

امیدوارم از این ترفند لذت برده باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید ین وبلاگ میخواد در همه جهات فعالیت کنه ... عزیزم سعی کن ایرانی بمونی نزار کشورتو جلو چشمات از درون تخریب کنن ...تشکر از اونایی که کشورشونو دوس دارن